Rendelési kisokos, segédlet, információ
Rendelési kisokos, segédlet, információ
Adatok kitöltése
Kérlek ügyelj arra, hogy minden adatod helyesen legyen kitöltve! A rendszer teljesen automikus lett. Az általad megadott postázási címre készíti a GLS matricát és a számlázási címre számláz!!! Nincs lehetőség módosításra!!!!! Számlázi címedet ne a megjegyzésbe írd! (Sajnos nem egyszer találkoztunk vele!) Ilyen esetben a rendelést törölni tudjuk csak és profilodban az adatok javítása, helyes megadása után tudsz újra rendelni.
FIGYELEM! A rendelés végén a megjegyzés rovatba ne hagyj üzenetet a futárnak mert nem tudjuk átadni, a rendszer nem veszi át a csomagcímkére. Ha szállítással kapcsolatban lesz bármilyen kérésed akkor ezt majd a futárszolgálat felé tudod jelezni, azokon az elérhetőségeken amit a GLS küld neked e-mailben, amikor arról értesít, hogy feladtuk neked a csomagodat.
Hogyan készül el a rendelésem?
Egyedi rendelésedet kérésedre fel is fűzzük neked, ehhez nincs más dolgod, mint a rendelés utolsó szakaszában található kérdőívet kitölteni. Itt megadhatod, hogy milyen ékszert szeretnél és a gyöngyök sorrendjét is leírhatod.
Ha több egyedi összeállítást is szeretnél készíteni, akkor célszerűbb őket külön rendelésben leadni. Így sem kell majd két postaköltséget fizetned! Az első rendelésed szállítási módjánál válaszd a „További rendelést adok le, később választok szállítási és fizetési módot.” módot. Az utolsó rendelésednél pedig válaszd ki a neked tetsző szállítási és fizetési módot. Így a szállítási költség csak egyszer kerül kiszámlázásra.
Hogyan válogassam össze a gyöngyöket?
Fontos, hogy ha azt szeretnéd, hogy egyedi rendelésedet mi készítsük el, akkor a webshopból mindenképpen válassz hozzá zsinórt is, mert csak erre a biztonsági zsinórra fűzzük fel, és felelősséget is csak az általunk készített ékszerekre tudunk vállalni! Ha cumiláncot szeretnél fűzetni akkor mindenképp válassz a webshopban csipeszt is hozzá.
Csipeszes cumi-, és rágcsaláncokhoz kb. 11-15 db. gyöngy kell, attól függően, hogy milyen méretű gyöngyöket válogatsz össze. (Pl. 9mm-es gyöngyből a 11 is nagyon kevés, de a 15mm-es gyöngyökből pont 11 a megefelelő hossz. )
Minden gyöngy leírásában szerepel a mérete is, vonalzón nézve könnyen kimérhető hogy mekkorák is ezek a gyöngyök. Csipeszes láncoknál a gyöngyök között mindig csomózni szoktunk. A csomó mérete kb. 1-1,5mm, így egy lánc hossza kb. 25-30cm között lesz.
Hogyan tartsam karban szilikon ékszereinket?
Tisztántartásuk nagyon egyszerű. A szilikon egy hidrofób anyag, nem telepednek meg rajta a baktériumok, nem szív magába semmilyen káros anyagot. Napi karbantartásként elegendő leöblíteni vízzel, ez könnyedén dörzsölés nélkül eltávolítja róla a szöszöket.
Amennyiben első használat előtt ragaszkodsz mégis valamilyen fertőtlenítéshez akkor a legegyszerűbben ezt kifőzéssel teheted meg. Figyelni kell, hogy bő vízben történjen és a zsinór ne érjen a forró edény víz nélküli részéhez, esetleg tűz közelébe. Ezenkívül teheted mosogató- és mosógépbe is.
Ügyfélszolgálat.
Kérlek vedd figyelembe, hogy a webshopunk családi kisvállalkozás, főállásunk mellett foglalkozunk vele.
Kereskedelemben dolgozunk, változó munkabeosztással, emiatt sajnos telefont felvenni napközben nagy valószínűséggel nem fogunk tudni.
Kérdéssel, kéréssel bátran keress minket e-mailben (pilharcz.andi@gmail.com) vagy facebook oldalunknak (www.facebook.com/pandasilicone) írt privát üzenetben. Amint lehetőségünk engedi válaszolni fogunk rá.
Rendelésed állapotával kapcsolatos kérdések előtt kérlek ellenőrizd e-mailben vagy felhasználói fiókodban, hogy milyen állapotban van a rendelésed, mivel a webshop MINDEN FONTOS VÁLTOZÁSRÓL értesít.
A rendelés leadása után elsőként egy automatikus e-mailt fogsz kapni. Később érkezni fog még egy visszaigazolás melyben a rendelés státusza „Visszaigazolt” állapotba került. Ebben az üzenetben találod majd az utaláshoz szükséges adatokat is.
Amint rendelésed összeválogattuk, és becsomagoltuk, küldünk még egy értesítést melyben rendelésed állapota „Összekészített/ csomagolható” állapotba kerül. Ez azt jelenti, hogy aznap vagy másnap postára adjuk, erről újabb igazolást kapsz, ekkor a rendelésed „Postázva/ átadva” állapotba kerül. Utolsó lépésként, egy hónapon belül rendelésed "Teljesített" állapotba kerül, ekkor íródnak jóvá a hűségpontjaid és ekkor küldi ki a rendszer az elektronikus számlát is! Természetesen ha ezután még bármilyen problémát veszel észre, esetleg hiányosan kapod a rendelésed vagy nem azokat kapod amiket rendeltél, nyugodtan keress minket e-mailben.
Rendelés, szállítás
Szállítási díjaink belföldi postázásra vonatkoznak.
Külföldi postázás megoldható, de kérlek ez esetben vedd fel velünk a kapcsolatot előtte.